byrden ekrn.exe PC

Z

Zamerstary

Guest
Hej.

Nu har jeg et problem med den proces, der kaldes EKRN.EXE.Han oplades via en processor, at din computer langsommere.Denne proces viste sig efter installation NOD32 3.0.621 Tidligere har jeg også havde denne antyvira og alt var, hvad jeg gøre for at gøre det som før.

Jeg har Win XP SP2venter på et svar.
Med venlig hilsenModereret af marek216:

Emnet har ikke bruge ordet problem.
Vilkår og betingelser.

Og forsøge at afslutte processen, hvis der ikke sker noget, og det vil arbejde antyvir fjerne den post i registreringsdatabasen, der kører præcist som følger:

Kode:Kør "regedit.exe" Søg (Ctrl F)

EKRN.exe type og finde, hvis han finder en post med samme navn og śvierzce starten af dette program er at fjerne posten.

Når jeg har fuldført denne proces endnu en gang ser ud, men vil forsøge at registrere.

Hvis du vil fortsætte med at involvere sig selv bryder alle indtastninger EKRN'a.

Er det så svært?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=EKRN.EXE&btnG=Szukaj w Google&lr =

jankolo der, men det så ud, var der ingen svar på mit problem.

du også, at jeg gjorde, hvad jeg har skrevet til registreringsdatabasen og kalk gav samme; / 100% Procek wykozystanie

I det første link fra google er en beskrivelse af løsningen af problemet:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=EKRN.EXE cpu

> Prøv afmarkere Avanceret Heuristikker

Hvis det ikke hjælper anbefale yderligere links kontakt producenten.

ESET Smart Sikkerhed.Åbn hovedvinduet.<F5> Key.Bookmark Anti-virus og anti-spyware -> File Beskyttelse i realtid.Mulighed parameterindstillinger ThreatSense teknologi.Jeg gik ind i det og fane for at gendanne standardindstillingerne objekter til, hvad der virkede.Dvs. odhaczyło komprimerede filer.Når jeg kompilere det er helt nok.5 - årig mand kan klare godt nok.
Hvis du har tid til at eksperimentere, eller du kan overveje dette spørgsmål yderligere lad mig det vide.NOD af mig i denne sag er nævenyttig og scanner alle mapper og åbne hver enkelt mappe, hvorfra det er startowny et program.Beskrivelser NOD'a (eller mere præcist en oversættelse) er upræcis og dermed enigmatically disse problemer.

Hej.Jeg havde et problem med den proces ekrn.exe nemlig, at jeg så i dag.Og på et tidspunkt forsvandt al den musik, billeder og filer fra skrivebordet.Begyndte at pop up-vinduer i Word af Skype for nogle fyr og nogle billeder.Zagadałem til ham, og han sagde, at han ser, at de bare kan scanne kompa.Dude er fra Algeriet og har 28 års alderen.Zwył at jeg bruger Hilsen 32, og da jeg begyndte at hente en anden antywira igen lo og sagde, at jeg havde brug for hans hjælp.Men jeg tror ikke gav op og trak hans firefalla og låst forbindelsen og afinstalleres nod'a.Jeg spurgte ham, om han eller anden måde kan få dækket de billeder han sendte mig en, og halvdelen blev afbrudt for at vise, at vi kan.Jeg ved ikke, hvordan man kan få den til at sende den til mig.Behovene i disse billeder, fordi jeg ikke har andre steder.Jeg ved ikke, hvad de skal gøre for at have forsøgt at hacke mig, fordi jeg har min IP, og det er godt.Please hjælp

Kolleger, ansøgningen er en del af Noda ekrn.exe beskytter mod rootkits, så hvis du begynder at belaste processoren, betyder det, at nogen forsøger at vælge dig, så crash det med kompa misforstået formålet med at have et godt antivirusprogram.For naturligvis virkelig nogen ønske at gå videre, men lad ham en gang være parat til at forhandle med de pakistanske og en anden algerisk.

Kun at han allerede havde adgang til alt dette, før jeg wywaliłem NOD'a.Wywaliłem NOD'a kun som et stop for at se og blande sig i min computer

A case manager havde ikke ifald lukke processen for at se hvad der sker?Beklager, men at så dopytuje fra dit tidligere indlæg, jeg kan ikke konkludere, hvad der er det forhold, så den proces, at din computer pludselig blev angrebet.Jeg ser på din skærm et par timer om dagen, og nogle gange, men denne og en halv snes af samme opfattelse har aldrig, heller ikke jeg eller min computer intet ondt sket.

cL0wN skrev:

Kun at han allerede havde adgang til alt dette, før jeg wywaliłem NOD'a.
Wywaliłem NOD'a kun som et stop for at se og blande sig i min computer

Scrackowany var formentlig nikke og knæk der var noget mere end blot et knæk.Det er bedre at bruge de få dollars og ikke har nogen problemer med denne grund, at knæk var dårligt.Spille i det ikke vides, hvad der kan være lidt anført på denne tur.Jeg har i en årrække licens Noda, og jeg er meget glad for og anbefale det køb.Med venlig hilsen

no ...Noda Jeg har i nogen tid, men problemet med ekrn begyndte et par dage siden .......probowalem defaulty, jeg forsøgte at slå og ikke noget, x

velkommen.
Noda installeret, og intet niedziało august.
efter zaistalowaniu Zone Alarm - programmet spørger, hvad der er muligt produkt at arbejde med pc-til programy.I hopper og ekrm.exe mig med en adresse (ikke huske) che oprette forbindelse til internettet.som jeg vil lade Internettet flytte vægge.Jeg kan benægte det ikke længere gåtur t internettet.webside vil ikke åbne.Andre programmer går - gg, skype ...
pozdrawiam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back